Vrátenie tovaru prebieha prostredníctvom PACKET-y / ZÁSIELKOVNE
1. Zákazník kontaktuje predajcu - eshop Zlatapriadka.sk - mailom: info@zlatapriadka.sk, telefonicky: 0915 724 228 - oznámi vrátenie zásielky, vypíše formulár reklamácie, vrátenia/výmeny (nachádza sa v prílohe), následne e-shop vygeneruje zákazíkovi špecifický vratkový ID kód.
2. Zákazník uhradí sumu, ktorú mu e-shop vygeneruje za vrátenie tovaru (obvykle sa suma pohybuje od 2,50€ +) suma sa platí prevodom na účet e-shopu alebo bude zúčtovaná pri vrátení sumy za tovar.
3. Zákazník vhodne zabalí vrátený tovar a k zásielke pridá vratkový formulár dodaný e-shopom.
4. Zásielku odnesie na akékoľvek podacie miesto Packety.
5.Obsluhe prevádzky nahlási 8 miestny vratkový ID kód pre daný e-shop (tzv. Identifikátor).
6. Obsluha na základe kódu vygeneruje štítok a ten nalepí na zásielku.
7. Následne si zásielku na podacom mieste vyzdvihne náš kuriér a odvezie ju späť e-shopu.
8. Následne Vás bude eshop kontaktovať o ďalšom postupe.